Gdy w natłoku maili, asapów i nieodebranych telefonów trzeba jeszcze zorganizować sesję zdjęciową dla pracowników, to… warto wybrać fotografa, który był kiedyś po drugiej stronie lustra czyli ma doświadczenie w tak zwanym „biznesie”. Tak się składa, że Monochrom Photo ma takie doświadczenie :). A do czego się ono przydaje? Cóż, to może być znacząca wartość dodana do sesji korporacyjnych:

  • szybkość reakcji – szybka odpowiedź na zapytanie ofertowe lub pytania odnośnie organizacji sesji, cen, terminów – wiemy, że zarząd nie lubi czekać, a kiedy już budżet na sesję został zatwierdzony – trzeba „działać sprawnie”
  • materiały ofertowe – wiemy, kiedy wysłać piękną graficznie prezentację z ofertą, a kiedy wystarczy wysłany szybko suchy excel z kosztami – czasem trzeba przekonać marketingowców, czasem na sesję muszą się zgodzić finanse
  • elastyczność – kiedy trzeba organizujemy sesję masową dla kilkuset pracowników i robimy cykliczne dogrywki dla kolejnych, nowozatrudnionych osób, ale realizujemy też szybkie akcje „na wczoraj”, kiedy okazuje się, że członek zarządu potrzebuje natychmiast świetnego zdjęcia do komunikatu prasowego.
  • wrażliwość – często trafiają do nas klienci indywidualni „skrzywdzeni” podczas sesji firmowych – nie są zadowoleni ze zdjęcia, jakie zostało wykonane, zwłaszcza jeśli nie mieli prawa głosu co do tego, jakie zdjęcie chcą wybrać. To dlatego zawsze dajemy pracownikom wybór, które ze zdjęć ma zostać poddane obróbce. My w trakcie takiego wyboru stoimy na straży technicznej poprawności zdjęcia i zwracamy uwagę na to, jak może ono zostać odebrane przez innych.
  • organizacja – klienci korporacyjni dostają od nas wskazówki jak zorganizować sesję, jak przygotować do niej pracowników, jak zgrać kalendarze
  • kontakt – jesteśmy w stanie dogadać się z ludźmi ze świata biznesu – zarówno jeśli chodzi o pomoc w pozowaniu młodej osobie z recepcji, która jest trzeci dzień w pracy, z wyższą kadrą menedżerską jak i z pracownikiem, który uważa, że taka sesja zdjęciowa to jedna wielka hucpa ?, bo przy sesjach korporacyjnych sceptyków może być sporo!
  • wiarygodność – efektem sesji zdjęciowej mają być jak najlepsze portrety ludzi, którzy… przypominają siebie. To dlatego stawiamy na naprawdę dobrą obróbkę zdjęć i nie stosujemy schematów photoshopowych nawet przy masowych sesjach.

Nie pozostaje nic innego jak zostawić namiary na siebie:

Aga (fotograf, też: konsultant biznesowy): 663345654 aga@monochromphoto.pl

Kamil (fotograf, też opiekun klienta): 572501254 kamil@monochromphoto.pl